نینوا
نینوا

نینوا

لایروبی گرگانرود

لایروبی ۱۴ کیلومتر از مسیر گرگانرود و کانال های آبی گمیشان

گرگان- جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از لایروبی حدود ۱۴ کیلومتر از مسیر گرگانرود و کانال های آبی گمیشان خبرداد.  

به گزارش خبرنگار مهر امیر ایرج تذکری، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش هم مانند دیگر نیروهای امدادی و نظامی از همان شروع سیل در عرصه خدمت رسانی به مردم وارد شد.

وی افزود: ابتدا اقدامات ارتش در حوزه امر امداد و نجات بود و سپس اقداماتی در خصوص بازکردن خطوط ارتباطی، احداث پل، حفر کانال، لایروبی با کاترساکش و سایر ادوات انجام شد.

تذکری ادامه داد: همچنین بیمارستان صحرایی ارتش هم در مناطق سیل زده مستقر بود و بیش از ۵۰ هزار مراجعه کننده در ۴۵ روز داشتیم که اقدام مفیدی برای مردم بود.

وی با بیان اینکه مکتب ارتش ایثار و شهادت است و به آن افتخار می کنیم، گفت: اقدامات ما همچنان ادامه دارد و لایروبی رودخانه ها و کانال ها برای تسهیل خروج آب در دست اقدام است.

تذکری در خصوص لایروبی توضیح داد: با کمک سپاه و آب منطقه ای هم اکنون گرگانرود بیش از دو کیلومتر، کانال ملت یک و نیم کیلومتر، کانال رهبری هشت کیلومتر و کانال صفاایشان بیش از دو کیلومتر لایروبی شده است.

وی در خصوص روز ارتش گفت: روز ارتش امسال در گلستان به تدبیر فرمانده کل ارتش متفاوت برگزار شد و بعد از رژه خدمت در مناطق سیل زده سه هزار بسته بین کودکان و دانش آموزان سیل زده توزیع شد.

تذکری با بیان اینکه انواع خودروهای امدادی اعم از سبک و سنگین در این رژه شرکت داشتند، تصریح کرد: در سیل صحنه هایی از وحدت و از خودگذشتگی مردم و نیروهای نظامی و انتظامی خلق شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد