نینوا
نینوا

نینوا

توهین شدید مفتی اعظم عربستان به ایران

عبدالعزیز آل شیخ مفتی اعظم عربستان در گفتگو با روزنامه سعودی "عکاظ" ادعا کرد: «ایران ادعا می کند که عربستان با مطرح کردن شروطی، حج امسال ایرانی ها را تعطیل کرده در حالی که هدف عربستان از شروطی که مطرح کرده برقراری نظم بیشتر در حج است.»


  ادامه مطلب ...

شرکت های چینی با بالاترین میزان حقوق برای مدیران

میزان حقوق، سقف دستمزدها جز مهمترین مسائلی است که هر ساله توجه زیادی را به سمت خود جلب می کند. در یک سوی این معادله کارگران و کارمندان قرار دارند و در سوی دیگر آن صاحبان کسب و کار.

  ادامه مطلب ...

دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری

سردار حاج محمد ناظری


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته‌ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.

  ادامه مطلب ...

40درصد ازانرژی ونیمی ازسرمایه ونقدینگی کشور دربخش ساختمان صرف می شود

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بیش از یک سوم اقتصاد کشور در بخش صنعت ساختمان رقم می خورد افزود :اگر بخواهیم فعالیت های حوزه املاک و مستغلات را هم به آن اضافه کنیم نیمی از اقتصاد ، سرمایه یا نقدینگی کشور در این بخش صرف می شود.

  ادامه مطلب ...

کاخ سفید: مسلمانان جهان مهمترین متحدان ما در نبرد با داعش هستند


سخنگوی کاخ سفید با حمایت از سخنان رییس جمهوری آمریکا در انتقاد تلویحی از اظهارات اسلام ستیزانه دونالد ترامپ گفت: مسلمانان جهان مهمترین متحدان آمریکا در نبرد با داعش محسوب می شوند و این گونه رویکردها موجب فاصله گرفتن و بی اعتمادی آن ها از کشورش خواهد شد.

  ادامه مطلب ...