نینوا
نینوا

نینوا

اختلاس چهار میلیارد دلاری در کشور طی سال‌های ۷۱ تا ۹۸

اختلاس چهار میلیارد دلاری در کشور طی سال‌های ۷۱ تا ۹۸

تبریز- دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش گفت: طی سال‌های ۷۱ تا ۹۸ بیش از چهار میلیارد دلار در کشور اختلاس شده است.  

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست بصیرتی در جمع جوانان تبریزی گفت: قدرت‌های نظامی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از جمله مؤلفه‌های قدرت ملی است که در سه مؤلفه اول قدرتمند هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، اما در سه مورد دیگر باید به قدرت بیشتر برسیم.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به قدرت‌نمایی کشور به خصوص جوانان ما در مقابل شناورها و هواپیماهای سایر کشورها به ویژه آمریکا در طول چند سال اخیر گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیروهای سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

وی از قدرت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به ترتیب به عنوان بنیادی‌ترین اصل قدرت، گم شده قدرت ملی و پاشنه آشیل یاد کرد و اضافه کرد: از سویی قدرت فرهنگی و ترحیم‌ها از سوی دیگر باعث شده است قدرت اقتصادی دچار ابهام شود.

امیر اسماعیلی در ادامه افزود: از سال ۷۱ تا ۹۸ حدود چهار میلیارد دلار اختلاس شده و همه اینها به داخل کشور مربوط است؛ اما از سال ۵۷ تا ۷۱ یک ریال هم اختلاس نشد.

وی از سیاست اخیر دولت در افزایش قیمت بنزین انتقاد کرد و گفت: برای شلیک یک موشک با اینکه موضوع امنیتی است، همه مردم منطقه را خبر می‌کنیم اما در قضیه بنزین مردم را نامحرم حساب کردند، به بهانه ذخیره بنزین به مردم خبر ندادند و این فجایع به وجود آمد.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء کشور با بیان اینکه رسانه‌ها و احزاب سیاسی را دو بال مردم سالاری دینی هستند، گفت: برای ارتقای مردم سالاری دینی نیاز است به این دو بها داده شود.

کد خبر 4808036
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد