نینوا
نینوا

نینوا

فرماندارگناوه: یادواره شهدا منطبق با اهداف آنان برگزار شود

فرماندارگناوه گفت: یادواره شهدا باید آبرومندانه و منطبق با اهداف و وصایای آنان هرچه باشکوهتر برگزار شود.

  به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در جلسه ستاد یادواره شهدای این شهرستان افزود: احیای دین، وحدت و انسجام و پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب از خواسته شهداست که باید در یادواره ها مدنظر قرار گیرد.
وی اظهارکرد: یادواره شهدای این شهرستان باید متفاوت تر از دوره های قبل برگزار و تمامی اقشار بویژه جوانان در این آیین معنوی شرکت کنند.
فرماندارگناوه بابیان اینکه احترام و تکریم و خدمت رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر در اولویت کاری قرار دارد، گفت: افتخار دارم که در دوران دفاع مقدس همپا و همگام با دیگر ملت غیور ایران اسلامی در جبهه ها حضور و با شهدا همسنگر بودم و اگر خدمتی به آنان می شود یک وظیفه است.
رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه گفت: زنده نگه داشتن یاد و تفکر شهدا، ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل، الگوگیری جوانان از آنان و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت از عمده اهداف تشکیل ستاد یادواره شهدا است.
محمد قائدی افزود: امروز امنیت و آسایشی که نصیب ملت شده همه مدیون و مرهون خون پاک جوانانی است که همه هستی خود را برای دفاع از دین و نظام و انقلاب نثار کردند.
وی اظهارکرد: شورای ترویج ایثار و شهادت با دستور رئیس جمهوری در کشور ازجمله دراین شهرستان با هدف تقویت فرهنگ و زنده نگه داشتن یاد آنان فعال شده است.
قائدی گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا، یادواره سرداران و 230 شهید این شهرستان در اسفندماه امسال همزمان با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.
وی افزود: دبیری این ستاد در بنیادشهید و امورایثارگران این شهرستان مستقر شده و از عموم مردم شریف و دوستداران شهدا انتظار داریم که با نقطه نظرات خود در برپایی هرچه بهتر یادواره ما را یاری کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد